Alkoholizm

Farmacja, Karboksyterapia, Potencja tabletki Możliwość komentowania Alkoholizm została wyłączona 69
Alkoholizm
1 vote, 10.00 avg. rating (91% score)

Alkoholizm (9)

Mówi się, że XXI wiek jest wiekiem uzależnień i depresji. Coraz więcej osób ma problem z nadużywaniem różnych substancji, uzależnia się od hazardu, internetu, gier i wielu innych rzeczy. Jednym z najpowszechniejszych uzależnień jest  jednak niewątpliwie alkoholizm. Trzeba pamiętać, że alkoholizm to choroba, która nieleczona może być pośrednią bądź bezpośrednią przyczyną śmierci cierpiącej na nią osoby. Mimo, iż wielu ludzi na myśl o alkoholiku wciąż ma przed oczami obraz niezbyt przyjemnie pachnącego, starszego, bezdomnego mężczyznę, śpiącego na dworcu, jest to choroba, która dotyka różnych ludzi, niezależnie od ich wieku, płci czy sytuacji materialnej. Alkoholizm coraz częściej dotyka ludzi dobrze wykształconych, młodych, którzy sprawiają wrażenie świetnie funkcjonujących i bezproblemowych. Ważne jest również to, że alkoholizm jest chorobą przewlekłą i nie możliwą do całkowitego wyleczenia. Alkoholikiem pozostaje się na całe życie i przez cały ten czas trzeba wkładać ogromny i bezustanny wysiłek w walkę z chorobą.