Fizjoterapia psów i Fizjoterapia zwierząt

Labioplastyka, Medycyna chińska, Terapia cranio sacralna Możliwość komentowania Fizjoterapia psów i Fizjoterapia zwierząt została wyłączona 55
Fizjoterapia psów i Fizjoterapia zwierząt
1 vote, 8.00 avg. rating (81% score)

Fizjoterapia zwierząt i fizjoterapia psów

Fizjoterapia psów

Starość nawet dla zwierząt przynosi ból i ograniczenie sprawności fizycznej. Obserwując nasze czworonogi widzimy jak szybko tracą siłę, nie mają już takiej siły jak wcześniej. Podobne są konsekwencje poważnych chorób, urazów oraz wypadków. Fizjoterapia zwierząt jest coraz bardziej rozwinięta, przez co nasi podopieczni mogą odzyskiwać siły dzięki rehabilitacji. To także oferta leczenia bólu i leczenia otyłości, która podobnie jak u ludzi ma poważne konsekwencje. Fizjoterapia psów to kompleksowa oferta dla zdrowia pupila, która nie tylko zredukuje ból, ale pozwoli na szybsze wyzdrowienie i zminimalizuje urazy. Masaż polecany jest dla zwierząt, które są aktywne fizycznie lub mają problem z zaufaniem. Dzięki temu uczą się dotyku i budują więź z człowiekiem, stopniowo przyzwyczają się do niego. To także oferta bieżni, która jest szczególnie zalecana dla zwierząt z nadwagą oraz po operacjach. Wypadki najczęściej powodują problemy z dyskiem oraz kręgosłupem, a dzięki bieżni pies ćwiczy odpowiednie partie mięśni.