Kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym

Flexagen, Trychologia, Zdrowie Możliwość komentowania Kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym została wyłączona 55
Kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym
1 vote, 9.00 avg. rating (86% score)

kolonoskopia-w-znieczuleniu-ogolnym-7Większość osób zapytana o najważniejszą rzecz w ich życiu, odpowiada bez zastanowienia, że jest to zdrowie. Nie bez przyczyny zatem co roku poddawać powinniśmy się rutynowym kontrolom i badaniom. Medycyna w dzisiejszych czasach umożliwia serię zabiegów, które wykluczyć mogą pewne choroby, albo umożliwić ich całkowite wyleczenie poprzez odpowiednio wcześnie postawioną diagnozę. Jednym z takich badań jest kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym. Badanie to zalecane jest pacjentom, którzy mają problemy z trawieniem lub odczuwają silne bóle w okolicy odbytu. Pacjenci często pytają, czy kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym boli? Oczywiście, jest to mało przyjemny i raczej niemiły zabieg, ale jeśli odbywa się on przy całkowitym znieczuleniu nie mamy czego się obawiać. Kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym zalecana jest pacjentom, którzy są nerwowi i mają niski próg bólu. Uśpienie pacjenta na czas zabiegu umożliwi dokładne badanie i postawienie odpowiedniej diagnozy. Kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym wykonywana jest w niemal każdym dużym szpitalu. Niestety, zazwyczaj okres oczekiwania na zabieg jest naprawdę długi. Być może będziemy musieli poczekać na niego kilka tygodni czy nawet miesięcy. Wówczas warto, aby kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym została wykonana nam w prywatnym gabinecie u gastrologa.