Leczenie trądziku IPL

Karboksyterapia, Visaxinum opinie, Zdrowie Możliwość komentowania Leczenie trądziku IPL została wyłączona 54
Leczenie trądziku IPL

domowe-sposoby-na-tradzik-2Dzisiejsze kanony piękna, jakie obowiązują we współczesnym świecie, nakazują, aby skóra zawsze była piękna, promienna i oczyszczona. To wpływa na postrzeganie człowieka w społeczeństwie i jego własną samoocenę. Niestety – bardzo często zdarza się, że mimo szczerych chęci na twarzy, plecach lub ramionach pojawiają się nieestetyczne zmiany skórne, zwane trądzikiem.

Leczenie trądziku IPL

Z powodu trądziku cierpią zarówno osoby młode, jak i dojrzałe – po 30 i 40 roku życia. Na szczęście dzisiejsza technologia daje w tym zakresie ogromne możliwości. Światło lasera powoduje obumarcie bakterii, które odpowiadają za powstawanie zmian skórnych. Już po kilku seriach naświetleń można zauważyć ogromny progres:

• skóra staje się gładka i pozbawiona wszelkich zanieczyszczeń
  • znikają zarówno zmiany ropne, jak i nieestetyczne zaskórniki, które najczęściej pojawiają się w strefie „T” (czoło, nos, broda)
  • trądzik znika na stałe, bowiem laseroterapia walczy z przyczyną a nie z objawami, jak ma to miejsce w przypadku maści i kremów.

źródło: http://www.qclinique.pl/zabiegi/redukcja-tradziku-ipl