Nefrolog Kraków

Dygestorium, Lekarze Możliwość komentowania Nefrolog Kraków została wyłączona 33
Nefrolog Kraków

Nefrolog kraków przestrzega, aby nie bagatelizować bólu nerek, który może świadczyć o znacznie bardziej poważnych dolegliwościach ze strony tego narządu. Podejrzany ból kręgosłupa czy też bolące korzonki, mogą świadczyć o chorobie nerek. Bardzo ważna jest w tym przypadku wizyta w specjalistycznej poradni, gdzie pomocy udzieli nam nefrolog kraków. Nerki są jednym z najważniejszych narządów w naszym ciele. Odpowiadają one za filtrowanie naszej krwi, czyli oczyszczają ją ze szkodliwych substancji. Nerki znajdują się za żołądkiem i wątrobą, po obu stronach kręgosłupa, na wysokości ostatnich kręgów piersiowych oraz lędźwiowych. Nefrolog kraków mówi, że często pacjenci mylą ból nerek z bólem pleców, więc nie podejrzewają u siebie choroby nerek. Myślą wówczas, że przyczyną ich bólu jest coś błahego i wystarczy wziąć ogólnodostępną tabletkę przeciwbólową, która przyniesie im ulgę i sprawi, że owe nieprzyjemne dolegliwości samoistnie znikną. Oczywiście tabletki takie mogą być pomocne, ale ich działanie jest krótkotrwałe.