Przewlekła niewydolność żylna?

Decanabol, Medycyna Możliwość komentowania Przewlekła niewydolność żylna? została wyłączona 109
Przewlekła niewydolność żylna?

zdrowie (13)Dolegliwość ta dotyczy przede wszystkim kobiet? przewlekła niewydolność żylna długo jest ignorowana aż do momentu, gdy na nogach pojawiają się żylaki, obrzęki i silny ból?a powinniśmy wcześniej się za nią zabrać gdyż zyskała sobie już miano choroby cywilizacyjnej?
Przewlekła niewydolność żylna jest to ? utrwalone zaburzenie odpływu krwi żyłami powierzchniowymi i głębokimi kończyn dolnych?. Choroba ta objawia się uczuciem ciężkości nóg, nocnymi kurczami, wylewami podskórnymi, pajączkami, obrzękami, żylakami?nieleczona może doprowadzić do owrzodzeń i zakrzepicy?
Aby ?nabawić? się tej dolegliwości wystarczy mało się ruszać, dużo siedzieć lub stać (np. ekspedientka w sklepie), mieć nadwagę lub otyłość, lubić gorące kąpiele wodne lub wystawiać nogi na kąpiele słoneczne, zażywać w dłuższym odcinku czasu leki hormonalne, być w ciąży?
Co nas uchroni od przewlekłej niewydolności żylnej? Tak ja kod wielu innych przypadłości: dużo ruchu, dbanie o prawidłową masę ciała, unikanie używek w większych ilościach, zrezygnowanie z wysokich szpilek, na co dzień, nie noszenie obcisłych ubrań?
A gdy już wystąpi? Trzeba grzecznie wykonywać polecenia lekarza?